Corona - Huka
  • Nederlands

Bijzonderheden zullen op

deze pagina vermeld worden

Zoals je niet ontgaan is krijgen we vanuit Nederland steeds meer te maken met de effecten van het Coronavirus. Voor ons is het echter niet te voorspellen wat er gaat gebeuren. We bekijken dagelijks de stand van zaken over dit onderwerp met onze leveranciers, zodat we zo goed mogelijk kunnen anticiperen op de ontwikkelingen. Mochten zich ontwikkelingen voordoen die wel van invloed zijn op de levering en service van onze fietsen of onderdelen, dan zullen we dit zo spoedig mogelijk communiceren. De laatste update hierover is terug te vinden op deze pagina.

—————

Afspraken in de showroom of op locatie gaan door
Afspraken in de showroom en passingen (extern) op locatie verzorgen wij volgens de richtlijnen van het RIVM. De reeds geplande sales- en technische trainingen zullen we opschorten. Deze maatregelen zullen tot tenminste 28 april in stand worden gehouden. Heb je een passing of trainingsverzoek? Stuur deze dan in via sales@huka.nl. De verzoeken rondom trainingen zullen we in behandeling nemen zodra het weer verantwoord is om deze afspraken uit te voeren. Meer informatie hierover volgt later.

We blijven telefonisch bereikbaar
Uiteraard blijven we telefonisch bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur tot 17.00 uur.

Levertijden
Daarnaast zullen we met een aantal organisatorische maatregelen de productie van onze collectie voortzetten. Op dit moment kan je rekening houden met een gemiddelde levertijd van 4 werkweken met uitzondering van specials. Echter kunnen we niet voorspellen hoe dit zich zal ontwikkelen.

Vragen?
Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht? Neem dan gerust contact met ons op via het telefoonnummer 0541-572 472 of e-mail naar info@huka.nl.

Something is wrong.
Instagram token error.

Meer van Huka? Meld je aan!