Nieuws |

Kijkje achter de schermen: Milan Leussink

Milan Leussink

Milan Leussink (33), getrouwd en vader van een dochter en zoon, begonnen bij Huka als monteur van de Copilot en werkt nu sinds een jaar als Service monteur. “Hiervoor werkte hij bij verschillende werkgevers in de logistiek waarna hij uiteindelijk bij Huka landde. “Ik heb een hele weg bewandeld om uiteindelijk bij Huka terecht te komen. Dat vind ik bijzonder en ik ben blij om hier te werken”, aldus Milan.

Van beveiliger naar Service monteur

“In mijn tienerjaren begon ik aan de opleiding beveiliger, omdat ik graag voor de defensie wou gaan werken. Helaas kreeg ik een knieblessure en kwam ik niet meer in aanmerking voor de defensie. Daarna heb ik gewerkt voor verschillende bedrijven in de logistiek. Mijn laatste baan in de logistiek vond ik niet meer leuk, omdat ik niet mocht meebeslissen, maar wél veel verantwoordelijkheid had. Een vriend van mij vertelde op een gegeven moment over Huka en zei dat ik daar 100 procent bij zou passen. En dat is ook zo, omdat hier altijd alle deuren openstaan en er naar je geluisterd wordt. Door de open en nuchtere bedrijfscultuur is er van alles mogelijk.”

Fietsend naar Huka

“Sinds ik bij Huka ben begonnen, ga ik op de fiets naar het werk. Ik reed altijd in een mooie oude Mercedes en nu fiets ik elke dag. Ik heb de auto uiteindelijk verkocht, zodat ik niet in de verleiding kwam om toch de auto te pakken. Alleen tegen de wind in fietsen vond ik niks, dus heb ik een elektrische fiets aangeschaft. Het fietsen bevalt mij zo goed dat wanneer ik soms, met slecht weer, weggebracht wordt door mijn vrouw, ik het fietsen zelfs nog mis. Naast het werk houd ik ook van gezelligheid en barbecue ik graag. Dat doe ik het liefst het hele jaar door. Soms houd ik een winterbarbecue met vrienden.”

Een werkdag van Milan

“Het eerste wat ik doe is een kopje koffie pakken en even een praatje maken met mijn collega’s. Dan begin ik met waar ik was gebleven de vorige dag. Als service monteur is de werkdag heel divers. Van kantoorwerkzaamheden, klanten te woord staan tot het monteren van alle onderdelen op onze Huka fietsen, overal is wel een oplossing voor! Toen ik begon bij Huka als Copilot monteur, één van onze tandems in de Huka collectie heb ik veel kennis opgedaan. Daardoor heb ik veel geleerd over hoe de fietsen van Huka in elkaar zitten. Nu ik bij afdeling service werk heb ik nog meer diversiteit. Ik sleutel aan alle fietsen uit de Huka collectie. Moet er iets vervangen worden of wil je er een onderdeel bij op hebben: ik kan je overal mee helpen. Ik sta je graag te woord en samen zorgen we voor een passende oplossing. Voor meer informatie over onze afdeling kan je vinden via deze link.”

Trots op de kwaliteit

“Iedereen binnen Huka heeft zijn eigen specialisme. Is de werkdruk op een bepaalde afdeling hoog? Dan wordt er gezorgd dat er iemand bijspringt. Soms help je daardoor ook andere afdelingen. Het is fijn dat je elkaar op deze manier kan ondersteunen. Dat vind ik heel belangrijk. Met alle collega’s samen kom je altijd tot een oplossing! Ik ben daarnaast trots op de kwaliteit die we leveren. Tevens leren we graag van de feedback van onze klanten en proberen we deze feedback om te zetten in verbeteringen.”

Milan Leussink

Terug naar nieuwsoverzicht

Ook interessant

Nieuws, Events & Blogs