Veelgestelde vragen
Algemene informatie & proefrit
Om voor een vergoeding in aanmerking te komen voor een aangepaste fiets, worden er diverse criteria gesteld. Uiteraard is een Huka fiets ook particulier aan te schaffen. Het voordeel hiervan is dat je sneller over jouw Huka fiets beschikt! Doorgaans heb je met enkele weken de fiets thuis.
Laat jouw financiële situatie het niet toe en/ of kom je graag in aanmerking voor een vergoeding van de overheid? Afhankelijk van de situatie zijn er diverse instanties hiervoor te raadplegen. Houd er rekening mee dat de doorlooptermijn via een dergelijk traject behoorlijk kan oplopen en daardoor de levertermijn van fiets eveneens oploopt. Wil je meer informatie over welke instanties je kan raadplegen? Ga dan naar deze link. Heb je inmiddels een hulpmiddel aangeschaft, dan kom je helaas niet meer voor een vergoedingsregeling in aanmerking.
Het is in Nederland niet verplicht om je fiets te verzekeren. Tenzij jouw fiets beschikt over Auto-vario traponderstuening, waarbij de fiets zonder meetrappen kan rijden. Een fiets met Auto-vario valt onder de snorscooters en dient zodoende verzekerd te worden. Beschikt jouw fiets niet over Auto-vario en staat deze fiets in de garage of in een andere ruimte binnen, dan valt deze vaak onder de inboedelverzekering. Staat de fiets buiten op straat of elders, dan valt deze daar niet onder en dien je, indien gewenst, je fiets te verzekeren. Met een fietsverzekering verzeker je de Huka fiets tegen bijvoorbeeld diefstal en beschadiging. Jouw verzekeringsmaatschappij en/ of leverancier kan jou hierbij adviseren.
Heb je interesse om een Huka fiets aan te schaffen? We laten jou een Huka fiets graag ervaren! Een proefrit is geheel gratis. Zodra je jouw interesse bij ons kenbaar maakt, plannen we samen een afspraak voor een proefrit. Vervolgens wordt er een adviseur beschikbaar gesteld die uitgebreid de tijd voor je neemt. De proefrit kan plaatsvinden bij jouw thuis, bij de fietsspecialist of bij ons op afspraak in de showroom.
Er zijn een aantal aspecten die van invloed zijn om een goede keuze te maken welke fiets het beste bij je past. Hierbij kan je denken aan:
- Mate van ondersteuning: al onze fietsen zijn in de basis voorzien van sterke materialen die onder anderen zorgen voor een stabiele wegligging en een goed rijcomfort. Naast deze basis is het mogelijk om de fiets te voorzien van diverse ondersteuningen afgestemd op jouw behoeften. Op deze manier kan je mogelijk nog veiliger en met meer plezier de weg op. Denk hierbij aan trapondersteuning, een aangepast zadel of stuur etc.
- Design en model: naast veilig en stabiel fietsen mag je op een Huka fiets ook gezien worden. Met een betrokken team leveren we een brede collectie innovatieve fietsen en andere vervoersmiddelen naar Dutch design. Er zijn verschillende maatvoeringen beschikbaar.
- Gebruik: fiets je voor dagelijks gebruik? Zet je de fiets in om met anderen te gaan fietsen? En met wie ga je fietsen? Hoeveel kilometers verwacht je te fietsen? Deze keuzes kunnen een doorslaggevende factor zijn welke fiets het meest geschikt is voor jou of jullie.
Ga naar onze collectie fietsen of neem contact met ons op.
Huka fietsen zijn speciaal ontwikkeld voor mensen die extra ondersteuning nodig hebben om met plezier stabiel en veilig te kunnen fietsen. Dit kan zijn doordat:
- Je graag meer stabiliteit ervaart bijvoorbeeld bij het op- en afstappen.
- Je graag wilt blijven fietsen, maar je het idee hebt dat je dit niet meer veilig op een tweewieler kan.
- Je reactiesnelheid vermindert. Het voordeel van een driewielfiets is dat je langzaam kunt fietsen zonder dat je stabiliteit in gevaar komt.
- Je te maken hebt met een beperking die van invloed kan zijn op jouw coördinatie of natuurlijke bewegingsmogelijkheden.
Zou je graag meer informatie willen ontvangen over dit onderwerp? Neem dan gerust contact met ons. Daarnaast is het mogelijk om een afspraak te maken om de fietsen te bekijken en te ervaren. Dit kan bij jou op locatie, bij de dealer of bij ons in de showroom. Wil je langskomen in de showroom, dan kan dit op afspraak zodat we de tijd voor je kunnen nemen. Mail ons via info@huka.nl of ga naar de proefritpagina!
Prijs & levering
In overleg is er veel mogelijk. Afhankelijk van wanneer je jouw bezorgafspraak wijzigt en jouw wensen, gaan we bekijken wat mogelijk is. Neem voor meer informatie contact met ons op via e-mail info@huka.nl.
Nee, helaas is het niet mogelijk om jou informatie te geven over de levertijd van de fiets of ander vervoersmiddel van Huka waarvoor je in aanmerking komt. Vanuit de privacy wetgeving hebben wij deze informatie niet tot onze beschikking. De WMO leverancier in jouw gemeente kan je op de hoogte stellen van de verwachte levertijd van jouw Huka.
Wij doen ons best om de fiets zo snel mogelijk te leveren. Doorgaans heb je met enkele weken de fiets thuis. Heb je speciale wensen aangaande jouw Huka fiets? Dan kan het iets langer duren. Heb je speciale wensen met betrekking tot de levering van jouw Huka fiets? Maak ze bespreekbaar met ons en we gaan kijken wat we voor je kunnen doen. Neem voor meer informatie contact met ons op!
Huka bezorgt in binnen- en buitenland. Wordt de Huka fiets gerepareerd door ons op het moment jouw dealer er niet uit komt, dan brengen we hiervoor verzendkosten in rekening. Wil je een Huka fiets vanuit het buitenland aanschaffen? Geen probleem. Huka heeft verschillende dealers die vertegenwoordigd zijn in onder anderen Duitsland, België, Zweden, Italië en de Verenigde Staten. Ga naar onze verkooppunten voor meer informatie.
De fiets wordt via een Huka dealer geleverd. Neem gerust een kijkje en maak vrijblijvend een proefrit. Er is altijd een Huka dealer bij je in de buurt. Gaat je voorkeur er liever naar uit om geadviseerd te worden in ons experience center in Oldenzaal, dan is dat ook mogelijk. We zijn geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Indien je de fiets bij ons hebt uitgekozen, dan kan je de Huka fiets rechtstreeks bij ons bestellen. Wij zorgen er vervolgens voor dat de fiets wordt uitgeleverd via de dealer bij jou in de buurt. Schaf je de fiets privé aan, dan heb je uiteraard de keuze bij wie je de Huka fiets wilt bestellen. Wij adviseren dit wél bij een Huka dealer te laten doen, omdat zij ervaring hebben met onze fietsen en periodiek trainingen volgen bij ons. Op deze manier kunnen we ook ná aanschaf van een Huka fiets beter garanderen dat je een goede service ontvangt. Bestel je de fiets bij Huka, dan zorgt de Huka dealer uiteindelijk voor de aflevering en het onderhoud van de fiets. Op deze manier heb je altijd één aanspreekpunt op het moment je fiets hebt aangeschaft. Bij deze partner kan je ook het onderhoud laten verrichten.
Huka werkt naast fietsspecialisten samen met fietsverhuurorganisaties. Wil je graag een dagje weg of ben je op vakantie elders in het land? Ga dan naar onze verkooppunten. Op deze pagina vind je een overzicht van de fietsverhuurorganisaties in Nederland. Op basis van jouw locatie en gekozen categorie ‘fietsverhuurorganisaties’ worden de locaties voor je in kaart gebracht.
Al onze fietsen (met uitzondering van de tandems) vallen onder de medische hulpmiddelen. Zodoende betaal je voor een Huka fiets met de bijbehorende onderdelen en accessoires 9% BTW. We hebben het dan over onze driewielers en duofietsen. Voor de tandems wordt 21% BTW berekend.
Vanaf € 2130,- schaf je bij Huka een driewieler aan. Deze is naar wens aan te passen met ondersteuningen en accessoires. De Huka fiets is bijvoorbeeld te voorzien van elektrische ondersteuning, heupsteunen, armsteunen etc. Daarnaast zijn al onze driewielfietsen standaard voorzien van anti-lekbanden voor een nog betere grip op de weg! Wil je jouw Huka fiets nog persoonlijker maken? Jouw favoriete RAL kleur behoort tot de mogelijkheden.
Garantie, service & onderhoud
We hebben een landelijk dekkend dealernetwerk waar je terecht kunt om jouw (tweedehands) Huka fiets te laten onderhouden. Zowel de service locaties als de showroom locaties kunnen je hierbij ondersteunen. Ga naar deze pagina om te bekijken wie jouw dichtsbijzijnde Huka dealer is.
Heb je een defect aan jouw Huka fiets of heb je een vraag aangaande het onderhoud? Neem contact op met jouw fietsspecialist of WMO winkel. Zij kunnen jouw adviseren en kunnen, indien van belang, jouw Huka fiets repareren.
- Gebruik altijd een originele acculader voor de driewieler, tandem of duofiets.
- Zorg ervoor dat de accu altijd voldoende is opgeladen als je weg gaat. Is er een langere tijd geen gebruik gemaakt van de fiets? Laat dan de batterijen volledig op.
- Een lage omgevingstemperatuur heeft een nadelig effect op het laden van accu’s. Bij temperaturen beneden de 10 graden kunt je het beste de accu mee naar binnen nemen en bij kamertemperatuur laden.
- Hoe constanter je rijdt, hoe langer de accu meegaat. Vaak optrekken, stoppen of rijden op zandpaden of een heuvelachtige omgeving vraagt meer vermogen van de accu.
Ja, dit is mogelijk. Afhankelijk van jouw wensen gaan we in samenspraak met jouw Huka dealer bekijken op welke wijze we jouw Huka fiets weer geschikt voor je kunnen maken. Wil je meer informatie hierover? Neem dan contact op met jouw Huka dealer. Uiteraard mag je ook ons bellen voor een vrijblijvend advies.
Jouw fietsspecialist of WMO winkel verzorgt het periodieke onderhoud, tenzij de desbetreffende partij het onderhoud door Huka laat verzorgen. Mocht je vragen hebben aangaande het onderhoud van jouw fiets, stel deze dan altijd bij jouw fietsspecialist of WMO winkel. Zij monitoren jouw fiets.
Op het moment de fiets via jouw fietsspecialist of WMO winkel bij ons voor onderhoud wordt aangemeld, worden wij niet op de hoogte gesteld van wie deze fiets is. Zodoende kunnen wij helaas geen vragen aan jou beantwoorden als eindgebruiker over lopende onderhoudsverzoeken die aangemeld worden bij ons. Jouw fietsspecialist of WMO winkel is op de hoogte van de status.
Huka hanteert standaard 5 jaar garantie op het frame en de voorvork van jouw fiets. Zodra je je registreert kan je jouw garantie kosteloos verlengen naar 10 jaar op het frame en de voorvork. Op de aandrijving, accu en overige onderdelen geldt een garantie van 2 jaar op alle Huka fietsen. De garantie is niet van toepassing op schade of gebreken aan de Huka fiets of ander vervoersmiddelen die zijn ontstaan door verkeerd of onoordeelkundig gebruik. De beoordeling hiervan ligt bij Huka BV of een door Huka BV aan te wijzen vertegenwoordiger. Tevens geldt de garantie niet voor delen die onderhevig zijn aan slijtage, zoals de ketting, remmen en banden.
Technische vragen
Maak je gebruik van een Huka fiets en ben je op zoek naar de meest actuele handleiding? Ga dan naar deze link.
Elke fiets heeft een andere opbouw, waardoor voor elke fiets de maximale belasting ook anders is. In onderstaande tabel tref je de maximale belasting per fiets van Huka.
| AT-A | 40 kg gebruiker + 10 kg bagage |
| AT-B | 60 kg gebruiker + 10 kg bagage |
| City M | 130 kg gebruiker + 25 kg bagage |
| City L | 130 kg gebruiker + 25 kg bagage |
| Cortes | 125 kg gebruiker + 25 kg bagage |
| Cortes XS | 110 kg gebruiker + 25 kg bagage |
| Vasco | 110 kg gebruiker + 25 kg bagage |
| Orthros | 120 kg bestuurder + 120 kg bijrijder + 10 kg bagage |
| Copilot 24 | 80 kg bestuurder + 100 kg bijrijder + 20 kg bagage |
| Copilot 26 | 80 kg bestuurder + 100 kg bijrijder + 20 kg bagage |
| Copilot 3/24 | 80 kg bestuurder + 100 kg bijrijder + 20 kg bagage |
| Copilot 3/26 | 100 kg bestuurder + 100 kg bijrijder + 20 kg bagage |
| Diaz | 80 kg bestuurder + 100 kg bijrijder + 20 kg bagage |
Ben je consument en wil je zelf een onderdeel aan jouw fiets of ander vervoersmiddel vervangen? Wij adviseren je deze werkzaamheden te laten uitvoeren door jouw fietsspecialist of revalidatie-vakhandel (bij leveringen via WMO of WLZ). Mede hiermee voorkom je dat de fabrieksgarantie vervalt.
Ben je Huka dealer? Dan kan je jouw onderdelen rechtstreeks bestellen via Huka. Het handigste is om jouw bestelling te doen via de e-mail in combinatie met jouw ordernummer. De aanvraag kan je verzenden naar service@huka.nl.
Ja, in de meeste gevallen is dit mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden bij jouw huka dealer of neem contact met ons op.
Dit hangt af van welke elektrische driewieler of andere aanpaste fiets je aanschaft of in bezit hebt. Een gemiddelde actieradius op onze fietsen is 40 km. Dit geldt niet voor alle fietsen. Zo heeft de driewieler Cortes een actieradius van 75 km.
Service
Als dealer kun je een garantieaanvraag of reparatieverzoek eenvoudig indienen via onze serviceafdeling. Hieronder volgen de stappen:
Contact opnemen met Huka Service
Stuur een e-mail naar service@huka.nl of neem telefonisch contact op met onze afdeling Service. Vermeld hierbij altijd:
- Framenummer van de fiets
- Aankoopdatum of afleverdatum
- Duidelijke omschrijving van de klacht of het defect
- Foto’s ter ondersteuning van de melding (indien mogelijk)
Onze servicemedewerkers beoordelen de aanvraag en nemen contact met je op voor verdere afhandeling of het inplannen van een reparatie.
Controleer de garantievoorwaarden
Huka hanteert de volgende standaardgaranties:
- 5 jaar garantie op het frame en de voorvork van elke Huka-fiets
- 2 jaar garantie op de accu en overige onderdelen
Meer informatie: www.huka.nl/garantie
Verleng de garantie tot 10 jaar
Wanneer de fiets binnen 3 maanden na aankoop wordt geregistreerd, kan de garantie op het frame en de voorvork worden verlengd tot 10 jaar.
- Registreer de fiets via het formulier op www.huka.nl/garantie
- Na goedkeuring ontvang je een garantiecertificaat als bevestiging
Tip: Het is aan te raden om elke nieuwe Huka-fiets direct na levering te registreren. Zo is de garantie altijd correct vastgelegd en kunnen garantieaanvragen sneller worden verwerkt.
Nee. Reparaties worden uitsluitend uitgevoerd wanneer er een reparatieopdracht of inkooporder is bijgevoegd bij de fiets.
De gemiddelde doorlooptijd bedraagt ongeveer 2 weken, inclusief transport.
Bekijk de volledige garantie- en leveringsvoorwaarden hier: Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.
- Stuur een e-mail naar service@huka.nl. Vermeld dat het gaat om een reparatie.
- Hang de opdracht fysiek aan de fiets.
- Stuur de fiets op naar:
Huka B.V. – Afdeling Service
Munsterstraat 13, 7575 ED in Oldenzaal - Zodra de fiets binnen is, wordt deze ingepland voor reparatie.
Momenteel gebeurt dit door Huka zelf tijdens onderhoud of reparatie.
Minimaal 1x per maand visuele controle op slijtage van remmen, ketting en versnellingen. Bij intensief gebruik: controleer wekelijks.
Kleine beurt
- Controle en afstelling remmen en versnellingen
- Smeren van ketting en draaiende delen
- Controle van bandenspanning, verlichting en bel
- Aandraaien van bouten en moeren
- Algemene inspectie op slijtage of schade
Grote beurt
Bevat alles uit de kleine beurt + extra werkzaamheden:
- Demontage en reinigen aandrijving (ketting, cassette, tandwielen)
- Controle lagers, spaken en kabels
- Update en diagnose e-bike software
- Grondige framecontrole
Aanbevolen: 1x per jaar of na 2.000–3.000 km
Wij adviseren: 1 tot 2 keer per jaar onderhoud, afhankelijk van gebruiksintensiteit.
Wij adviseren een eerste onderhoudsbeurt na ca. 200 km of 2 maanden gebruik.
Dealers mogen het reguliere onderhoud uitvoeren, zoals:
- Controle en vervanging van banden, kettingen, remmen en verlichting
- Afstellen van versnellingen en remmen
- Kleine reparaties aan onderdelen
Complexe reparaties of software-updates kunnen via Huka verlopen.
Dit verschilt per onderdeel:
- Remblokken → per set
- Banden → per stuk
- Overige onderdelen → afhankelijk van verpakkingseenheid
Onderdelen en artikelen
Alle actuele handleidingen en technische documenten zijn beschikbaar op onze service pagina.
Ja, je vindt onze montage-instructies en technische video’s op onze servicevideo pagina.
- Zoek het artikelnummer op in de onderdelenlijst op onze website
- Mail het artikelnummer + duidelijke omschrijving naar verkoop@huka.nl
- Vermeld in de e-mail het leveringsadres en eventuele referentie
Bestellingen kunnen eenvoudig geplaatst worden via e-mail: verkoop@huka.nl
Vermeld hierbij altijd:
- Artikelnummer
- Omschrijving van het onderdeel
- Aantal stuks
- Eventueel het serienummer waarop het onderdeel gemonteerd wordt
Je kunt een overzicht van onderdelen en artikelnummers per fiets vinden op de service pagina onder het kopje ‘Exploded Views’.
Accu’s en elektrische ondersteuning
Neem contact op met je dichtstbijzijnde Huka-dealer of stuur een melding naar service@huka.nl. Vermeld altijd:
- Serienummer van de fiets
- Type accu
- Beschrijving van het probleem
- Accu minimaal één keer per maand opladen bij langdurige stilstand
- Vermijd opslag in koude of vochtige ruimtes
- Laad de accu op bij kamertemperatuur
Tips voor het veilig opladen:
- Gebruik alleen de originele oplader
- Hang een rookmelder op in de ruimte waar je je accu oplaadt. Bij het opladen kan er altijd onverhoopt iets fout gaan.
- Laad je accu bij voorkeur overdag op, zodat je snel actie kunt ondernemen wanneer nodig.
- Stel je accu niet bloot aan vrieskou, volle zon of vocht, maar laad en bewaar je accu op bij kamertemperatuur. Zo voorkom je oververhitting en schade.
- Leg je accu op een stabiele, vrije en onbrandbare plek tijdens het laden.
Laad geen accu op als deze heet aanvoelt. Als de accu tijdens het laden erg heet word dan stoppen met laden en de accu naar een veilige plaats brengen, bij voorkeur buiten.
De exacte levensduur kan variëren afhankelijk van gebruik en onderhoud. Je kunt meer informatie vinden in de handleiding van de desbetreffende fiets. Hierbij een paar tips voor het verlengen van de levensduur:
- Gebruik je je accu weinig? Laad je accu minimaal iedere drie maanden op. Een accu loopt langzaam leeg, waardoor hij bij een te lage spanning kan beschadigen.
- Gebruik alleen de geleverde/geadviseerde lader. Imitatie-opladers kunnen je accu beschadigen, ook al hebben ze soms dezelfde specificaties.
- Haal je accu van de lader als deze 100% opgeladen is. Dit verlengt de levensduur van de accu.
Accu’s en acculaders met mechanische beschadiging door bijvoorbeeld vallen of stoten, schade door verhitting of water vormen een hoog brandgevaar. Laad deze niet meer op en probeer deze niet te repareren. Leg ‘m dan buiten neer en informeer jouw dealer/fietsenmaker.
Het vervangen van een accu bij een klant dient zorgvuldig te gebeuren, met aandacht voor veiligheid en milieu. Volg hiervoor de onderstaande stappen:
- Bestel de nieuwe accu: Plaats de bestelling via verkoop@huka.nl. Vermeld altijd het fietsmodel, het type accu en het framenummer.
- Vervang de accu bij de klant
- Controleer of de nieuwe accu compatibel is met het model.
- Noteer het serienummer van de nieuwe accu voor je administratie.
- Controleer de werking van de ondersteuning na plaatsing.
- Verwijdering van de oude accu
- Een gebruikte of defecte accu geldt als chemisch afval.
- De accu mag niet bij het restafval of huisafval worden weggegooid.
- Breng de oude accu naar een erkend inzamelpunt voor recycling.
In Nederland gebeurt dit via STIBAT, de organisatie die verantwoordelijk is voor het inzamelen en recyclen van batterijen en accu’s. Vind het dichtstbijzijnde inzamelpunt via www.stibat.nl
Let op: bij langdurige opslag van accu’s altijd minimaal 50% opgeladen bewaren en in een droge, vorstvrije omgeving plaatsen.
Ga voor de error codes van Bafang naar dit bestand of ga voor de error codes van Heinzmann Direct Power naar dit bestand. Voor meer vragen kun je contact opnemen met service@huka.nl
Het uitlezen van storingscodes verschilt per type display. Raadpleeg onze online handleidingen voor de juiste werkwijze per model op onze servicepagina.
Bestellingen en levertijden
Dit verschilt per onderdeel:
- Remblokken → per set
- Banden → per stuk
- Overige onderdelen → afhankelijk van verpakkingseenheid
Onderdelen worden doorgaans binnen 5 werkdagen na bestelling verzonden.
Op dit moment is er geen online bestelportaal. Stuur een e-mail naar verkoop@huka.nl met alle benodigde artikelnummers, omschrijvingen en aantallen.
Onderhoud en technische service
- Stuur een e-mail naar service@huka.nl. Vermeld dat het gaat om een reparatie.
- Hang de opdracht fysiek aan de fiets.
- Stuur de fiets op naar:
Huka B.V. – Afdeling Service
Munsterstraat 13, 7575 ED in Oldenzaal - Zodra de fiets binnen is, wordt deze ingepland voor reparatie.
Momenteel gebeurt dit door Huka zelf tijdens onderhoud of reparatie.
Minimaal 1x per maand visuele controle op slijtage van remmen, ketting en versnellingen. Bij intensief gebruik: controleer wekelijks.
Kleine beurt
- Controle en afstelling remmen en versnellingen
- Smeren van ketting en draaiende delen
- Controle van bandenspanning, verlichting en bel
- Aandraaien van bouten en moeren
- Algemene inspectie op slijtage of schade
Grote beurt
Bevat alles uit de kleine beurt + extra werkzaamheden:
- Demontage en reinigen aandrijving (ketting, cassette, tandwielen)
- Controle lagers, spaken en kabels
- Update en diagnose e-bike software
- Grondige framecontrole
Aanbevolen: 1x per jaar of na 2.000–3.000 km
Wij adviseren: 1 tot 2 keer per jaar onderhoud, afhankelijk van gebruiksintensiteit.
Wij adviseren een eerste onderhoudsbeurt na ca. 200 km of 2 maanden gebruik.
Dealers mogen het reguliere onderhoud uitvoeren, zoals:
- Controle en vervanging van banden, kettingen, remmen en verlichting
- Afstellen van versnellingen en remmen
- Kleine reparaties aan onderdelen
Complexe reparaties of software-updates kunnen via Huka verlopen.
Garantie en reparatie
Als dealer kun je een garantieaanvraag of reparatieverzoek eenvoudig indienen via onze serviceafdeling. Hieronder volgen de stappen:
Contact opnemen met Huka Service
Stuur een e-mail naar service@huka.nl of neem telefonisch contact op met onze afdeling Service. Vermeld hierbij altijd:
- Framenummer van de fiets
- Aankoopdatum of afleverdatum
- Duidelijke omschrijving van de klacht of het defect
- Foto’s ter ondersteuning van de melding (indien mogelijk)
Onze servicemedewerkers beoordelen de aanvraag en nemen contact met je op voor verdere afhandeling of het inplannen van een reparatie.
Controleer de garantievoorwaarden
Huka hanteert de volgende standaardgaranties:
- 5 jaar garantie op het frame en de voorvork van elke Huka-fiets
- 2 jaar garantie op de accu en overige onderdelen
Meer informatie: www.huka.nl/garantie
Verleng de garantie tot 10 jaar
Wanneer de fiets binnen 3 maanden na aankoop wordt geregistreerd, kan de garantie op het frame en de voorvork worden verlengd tot 10 jaar.
- Registreer de fiets via het formulier op www.huka.nl/garantie
- Na goedkeuring ontvang je een garantiecertificaat als bevestiging
Tip: Het is aan te raden om elke nieuwe Huka-fiets direct na levering te registreren. Zo is de garantie altijd correct vastgelegd en kunnen garantieaanvragen sneller worden verwerkt.
Nee. Reparaties worden uitsluitend uitgevoerd wanneer er een reparatieopdracht of inkooporder is bijgevoegd bij de fiets.
De gemiddelde doorlooptijd bedraagt ongeveer 2 weken, inclusief transport.
Bekijk de volledige garantie- en leveringsvoorwaarden hier: Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.